Liity jäseneksi

TILAUSJÄRJESTELMÄMME UUDISTUU, JÄSENEKSI LIITTYMINEN JA OPISKELIJAKORTIN TILAUS ONNISTUU PARIN VIIKON SISÄÄN, SEURAA TIEDOTUSTAMME! (1.8.2017)

Uusi opiskelija / uusi jäsen

TILAUSJÄRJESTELMÄMME UUDISTUU, JÄSENEKSI LIITTYMINEN JA OPISKELIJAKORTIN TILAUS ONNISTUU PARIN VIIKON SISÄÄN, SEURAA TIEDOTUSTAMME! (1.8.2017)

Jatkava jäsen

TILAUSJÄRJESTELMÄMME UUDISTUU, JÄSENYYDEN JATKAMINEN ONNISTUU NETISSÄ PARIN VIIKON SISÄÄN. SITÄ ENNEN VOIT JATKAA JÄSENYYTTÄSI TOIMISTOLLAMME FELLMANNICAMPUKSELLA (1.8.2017)

 

Pelkän uuden kortin tilaus kadonneen tilalle

1) Tilaat uuden opiskelijakortin kadonneen tilalle osoitteessa frank.fi. Jos kadonnut kortti oli Frank-kortti, uuden kortin tilaus kirjautumalla sisään Frankin sivuille. Jos kyseessä oli vanhempi kortti, täytyy opiskelijakortin tilausprosessi tehdä Frankin sivuilta alusta alkaen.

2) Jos kadonneessa kortissasi oli maksuominaisuus, tulee kortti sulkea joko soittamalla Elisan asiakaspalveluun tai Elisa Wallet -mobiilikäyttöliittymän kautta. Sulkeminen web-käyttöliittymästä ei ole mahdollista.

Elisan asiakaspalvelu: 010 2662 000 ma–pe 8–19, la 10–16.30, sulkupalvelu 24h (hinta 0,084€/puh + (0,06€/min, matkap. 0,17€/min). Maksutarran voi puolestaan sulkea helpoiten joko Elisa Wallet -mobiilikäyttöliittymästä tai web-käyttöliittymästä.

Usein kysyttäjä kysymyksiä ja niihin vastauksia löytyy osoitteesta https://frank.fi/fi/kysymyksia-ja-vastauksia/

Ongelmatilanteissa olethan yhteydessä pääsihteeri Jari Koistiseen, puh. 050 5020 656 tai paasihteeri@lamko.fi