Liity jäseneksi

Opiskelijakorttien tilaus on katkolla kesä-heinäkuun ajan. Tänä aika ei ole mahdollisuutta tilata uutta opiskelijakorttia. Jos sinulla on jo opiskelijakortti, voit tänä aikana jatkaa LAMKOn jäsenyyttäsi osoitteessa jasenet.lamko.fi ja käyttää digitaalista opiskelijakorttia. Heinäkuun aikana ei ole mahdollista myöskään saada uutta lukuvuositarraa opiskelijakorttiin. Kevätlukukauden jäsenyys päättyy 30. syyskuuta.

Uusi opiskelija / uusi jäsen

Voit tilata opiskelijakortin kun olet saanut tietoosi opiskelijanumerosi.

Jatkava jäsen

Jäsenyyden jatkaminen tapahtuu osoitteessa jasenet.lamko.fi. Kirjaudu järjestelmään rekisteröitymisen yhteydessä antamallasi sähköpostiosoitteella ja aktivointiviestissä olleella salasanalla. Jäsenmaksu on mahdollista maksaa myös toimistolla toimiston aukioloaikoina.

 

Pelkän uuden kortin tilaus kadonneen tilalle

1) Tilaat uuden opiskelijakortin kadonneen tilalle osoitteessa frank.fi. Jos kadonnut kortti oli Frank-kortti, uuden kortin tilaus kirjautumalla sisään Frankin sivuille. Jos kyseessä oli vanhempi kortti, täytyy opiskelijakortin tilausprosessi tehdä Frankin sivuilta alusta alkaen.

2) Jos kadonneessa kortissasi oli maksuominaisuus, tulee kortti sulkea joko soittamalla Elisan asiakaspalveluun tai Elisa Wallet -mobiilikäyttöliittymän kautta. Sulkeminen web-käyttöliittymästä ei ole mahdollista.

Elisan asiakaspalvelu: 010 2662 000 ma–pe 8–19, la 10–16.30, sulkupalvelu 24h (hinta 0,084€/puh + (0,06€/min, matkap. 0,17€/min). Maksutarran voi puolestaan sulkea helpoiten joko Elisa Wallet -mobiilikäyttöliittymästä tai web-käyttöliittymästä.

Usein kysyttäjä kysymyksiä ja niihin vastauksia löytyy osoitteesta https://frank.fi/fi/kysymyksia-ja-vastauksia/

Ongelmatilanteissa olethan yhteydessä pääsihteeri Jari Koistiseen, puh. 050 5020 656 tai paasihteeri@lamko.fi